23 april 2007

Ik heb 'n boot

Stel nou dat ze in IJsland wat anders over incest denken dan hier. Zoals je je kinderen kan dwingen om de afwas te doen, kan je ze ook inzetten voor ander werk, is daar de opvatting.

In Nederland mag dat niet: Nederlanders die hun kind willen neuken, moeten de wet overtreden. Daarom komen de IJslanders ons helpen!

Met een speciale incest-boot varen ze naar Nederland. Ouders en kinderen worden opgepikt, naar de internationale wateren gevaren, en daar gaan vervolgens alle remmen los.

Wij zouden dat in Nederland zeer onwenselijk vinden. Wij zouden ouders koste wat het kost belemmeren in hun pogingen om op die boot te komen, en de mensen die het toch lukt met naam en toenaam en foto op sites als Witheet plaatsen. Een enkele cynicus - ik, bijvoorbeeld - zou opmerken dat ouders die per se hun kind willen verkrachten, dat ook prima zelf kunnen doen.

Begrijp me niet verkeerd: ik ben niet tegen die abortusboot. Relnichten hebben altijd mijn sympathie, zelfs als het potten zijn. Maar als ze in Polen straks gewoon een torpedo op die boot mikken, kan ik me daar best iets bij voorstellen.

1 Reacties:

Blogger Bart Braun zei...

De Paus, voor veel katholieken een belangrijkere leider dan hun president, legt alvast een ideologische basis voor een pre-emptive torpedo.

24 april 2007 om 12:48  

Een reactie posten

<< Home