04 februari 2008

Stel nou...

...dat Joran inderdaad jokte tegenover de undercovert? Of dat de rechter van mening is dat er ondanks dat filmpje onvoldoende bewijs is om hem de bak in te gooien?

Hoe moet het dan verder met Joran? Hij zal zijn leven niet meer zeker zijn, en zelfs de mensen die hem niet dood willen maken, hebben allemaal kunnen zien wat een naar, gewetenloos klootzakje de jonge Van der Sloot is.

Emigreren naar een ver, ver land waar de Amerikaanse televisie niet is doorgedrongen? Misschien is Saoudi-Arabiƫ een idee, daar doen ze niet zo moeilijk over vrouwonvriendelijkheid.

3 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Dat kwam nou ook in mij op. Zijn leven en dat van zijn ouders heeft hij nu wel grondig verpest voor een vrij lange tijd.
Als 2e gedachte had: Hoe wordt je nu zo'n gruwelijk vervelend mannetje? Fascinerend...

4 februari 2008 om 17:53  
Anonymous Anoniem zei...

Emigreren naar Duitsland of Belgiƫ is waarschijnlijk al genoeg. De hype beperkt zich vooral tot Nederland en de VS. Zoek maar eens op BBC News, daar wordt met geen woord gerept over de bekentenissen van Joran.

5 februari 2008 om 11:26  
Anonymous demik zei...

ik vind joran van de sloot voor heel zijn leven in de gevangenis moet. en voor zijn ouders is dat ook niet leuk hoor, ik zou echt niet zo'n kind willen, maar ja je kan er niet veel aan doen. en joran liegt heel de tijd, en niemand gelooft hem meer.
ik vind het ook zielig voor de familie van Stephany Flores en Nathalie Holloway. ik snap ook hun woede naar joran toe.

groetjes Demi

25 januari 2011 om 15:37  

Een reactie posten

<< Home