17 oktober 2007

Raadjeplaatje

Morgen weer een echte column, vandaag even paar linkdumps.

Allereerst: http://www.reddepaddo.nl/ De overheid regelneeft en verbiedt al genoeg in dit land.

Ten tweede: Google heeft tegenwoordig een spelletje waarbij jij en een tegenstander zo efficiƫnt mogelijk plaatjes moeten labelen. De resultaten worden gebruikt om de zoekresultaten van Google Images te verbeteren - hoognodig als je het mij vraagt. Leuk!

En als laatste aandacht voor de Australische campagne die te snel rijden tegen wil gaan door te suggereren dat hardrijders kleine piemeltjes hebben. Het werkt, blijkbaar. Ik zie de Nederlandse equivalent al helemaal voor me: 'Wijven die links houden op de roltrap, hebben stinkende kutten.' Daar kan dan ook niemand meer tegen zijn, toch?

1 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik rijd te hard, in een relatief grote auto, en ik heb een klein piemeltje. Dus dat klopt dan weer wel.

19 oktober 2007 om 12:34  

Een reactie posten

<< Home