08 maart 2008

Beste mensen van de Postcodeloterij,

Alsnog gelukkig nieuwjaar! Ik schrijf jullie om te vertellen dat ik zeer onder de indruk ben van de vasthoudendheid waarmee jullie je goede voornemens betrachten. Volgens mij heb ik dit jaar elke week wel een envelop met ongewenste reclame van jullie gehad!

In het begin vond ik het wel wat irritant, moet ik bekennen. Als ik op de eerste acht stuks spam niet reageer, waarom dan nog een negende, tiende enzovoort sturen? Maar nu begrijp ik het wel. Het is de volharding van de domme gokker: hoe vaker ik verlies, hoe groter de kans wordt dat ik win. Een misvatting, maar jullie verdienen daar zelf jullie brood mee, natuurlijk.

Met dit schrijven wil ik jullie echter laten weten dat het leuk is geweest. Ik ga nooit meespelen in de Postcodeloterij. Ik kan het geld niet missen, ik vind het niet zo leuk dat jullie vol trots een terroristische organisatie steunen, en de eindeloze straal reclame die jullie door mijn brievenbus hebben geramd, vervult mij met walging. Houdt uw kop, en laat mij en mijn brievenbus met rust.

2 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

En dan de emotionele chantage niet te vergeten! Er is op mijn postcode al twee keer de ijsprijs gevallen. Maar ik hou ook stand ...

10 maart 2008 om 09:43  
Anonymous Anoniem zei...

Er ligt een direct en oorzakelijk verband tussen :
1. Blaise Pascal Le pari (de gok)
2. Het is het beste het geloof van je buren te hebben.
3. Simon Jelgersma
4. TC.SURKOY

21 april 2008 om 04:28  

Een reactie posten

<< Home