02 april 2008

Beste Yolanthe,

Normaal gesproken zou het nieuws over Georgina helemaal langs me heen zijn gegaan. Andere wereld, en zo. Maar dit gebeurde toevallig in Leiden, en een aantal van mijn vaste kroeggenoten zaten er met hun literaire snufferds bovenop.

Zodoende.

Dan nog zou het me helemaal niets hebben kunnen schelen. Hier speelt het 'Andere Wereld' element sterk. Het liefdesleven van Georgina Verbaan boeit mij een stuk minder dan, om maar iets obscuurs te noemen, Tie-2 gfp-muizen.

Maar, wat blijkt nu? Zij laat Jort Kelder (waarom wéét ik dat die twee wat hadden? Interesseert me geen fuck) achter. Voor een wetenschapsjournalist! Ik en mijn collega's zijn geen saaie droogkloten die de hele tijd met de neus in Pubmed zitten, wij zijn geiler dan Jort Kelder! Wij krijgen één van de begeerlijkste vrouwen van Nederland!

Dat wil jij natuurlijk ook. Snap ik best. Jantje Smit, leuk geld, maar die palingwalm, hè. En die kutmuziek. Tijd om de trend te volgen die Georgina uitzet!

Ik heb slecht nieuws voor je, en goed nieuws. Het slechte nieuws: Karel Knip en Hans van Maanen zijn te oud. Govert Schilling, Simon Rozendaal en Bruno van Wayenburg zijn al aan de vrouw. Hester van Santen en Malou van Hintum zijn zelf vrouw. Maar ik ben nog single.

Tenminste, zolang het nog duurt, met mijn nieuwe sex-appeal. Laat je snel een berichtje voor me achter?

4 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Die andere was toch ook homo? Of althans, zo gaat het gerucht. Denk dat het eerder werkt op het sex-appeal dan het beroep :P

3 april 2008 om 11:23  
Blogger rintelman zei...

Bart jij hebt geen trucjes nodig om een aantrekkelijke sexy mofo te zijn!

6 april 2008 om 19:53  
Anonymous Anoniem zei...

Lieve Bart,
Ik voel me ontzettent gevlijt. Kunnen we niet een verhaudin beginnen? In Volendam ben ik van 2 walletjes gaan hauden.
Veel liefs,
Yolanthe.

16 april 2008 om 13:41  
Blogger Unknown zei...

Aaaargh! Wat heb ik gedaan?!

16 april 2008 om 18:22  

Een reactie posten

<< Home