21 mei 2008

Bioblog: nu zelfstandig

Bij mij doet de URL het niet, maar Iknik zweert dat het werkt: http://www.bioblog.nl/. Als het bij u ook niet werkt, probeer het dan eens hier, en vertel Iknik dat hij niet moet jokken.

Vanaf daar gaan hij en ik dagelijks een stukje over biologie posten. Kort, leuk, enthousiast, informatief. Een beetje zoals die ene site, maar dan zonder wiskunde, en zonder meisjes.

Dat betekent concreet dat ik nog minder tijd aan het bloggen over mijn meningen zal besteden, maar als me iets op de lever zit, zal ik dat hier biljven posten.

9 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Als ik op je bovenste link klink, gebeurt er vanalles, maar ik kom niet op de bioblog.

Ellen

27 mei 2008 om 17:00  
Anonymous Anoniem zei...

Ook niet als ik het adres zelf intik, maar de link naar wiskundemeisjes werkt ook niet.

27 mei 2008 om 17:01  
Blogger Bart Braun zei...

Tsja, ik kan d'r niks aan doen. De link naar Wiskundemeisjes is gerepareerd, maar de rest werkt niet omdat Iknik iets verkeerd doet.

29 mei 2008 om 12:35  
Anonymous Anoniem zei...

daar krijg je tenminste geen kanker van.
x,
http://houtstok.blogspot.com

3 juni 2008 om 19:15  
Anonymous ikvindvanniet.nl zei...

Ik zal je blog zeker in de gaten houden. Je onderwerpen vind ik LEUK!

28 november 2010 om 14:03  
Anonymous www.kieseenuitje.nl zei...

Als je je dan toch verveelt, dan zijn er heus wel andere leuke dingen te doen. Ik heb een website ge-vonden die ik vaak gebruik, www.kieseenuitje.nl. Dat is een website die tips geeft over buitenshuis te ondernemen activiteiten, evenementen en uitjes in Nederland. Er zijn meer websites met uitjes, maar deze site werkt wel handig.

Omdat mensen die een uitje organiseren zelf hun evenementen kunnen invoeren zijn naast grote evenementen ook de kleinschalige, vaak gratis te bezoeken, activiteiten vermeld. Je kunt dus uit veel meer dingen kiezen.

Pagina na pagina scrollen, op zoek naar iets leuks, dat hoeft bij deze site niet. Ze werken met een database. Geef aan wat je wanneer en waar wilt doen, en de database komt met mogelijkheden. Superhandig! Ik kijk er minstens een keer per week op.

17 januari 2011 om 11:42  
Anonymous www.bikinigirls-online.nl zei...

Nee, als je het ultieme zomergevoel wil, dan moet je eerst naar www.bikinigirls-online.nl

17 januari 2011 om 11:43  
Anonymous Annet Hofstra zei...

Beste Bart Braun,

ik zou graag in contact met de eigenaar komen van bioblog. Kan ik ergens contactgegevens van jullie vinden? mijn adres is: annethofstra@gmail.com

2 februari 2016 om 12:12  
Blogger Unknown zei...

Wat een goede post! http://zwembadselect.nl

27 maart 2017 om 17:28  

Een reactie posten

<< Home