07 januari 2006

We worden beroemd!

We hebben e-mail van de televisie!

"Beste blogger,

BRTV Utrecht lanceert nog voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart www.uvandaag.nl, een website voor en door inwoners van de provincie Utrecht. Het moet een Utrechts nieuws- en discussieplatform worden waarop mensen zelf berichten, filmpjes of foto's plaatsen. RTV Utrecht zoekt in elke uithoek van de provincie en in elke bevolkingslaag burgerjournalisten, die met enige regelmaat interessante stukjes kunnen schrijven over het reilen en zeilen in hun buurt, branche, gemeente of regio. Ik benader u, omdat u al een actief blogger bent en omdat u (en uw medebloggers) niet terugdeinst voor gepeperde meningen. Heeft u interesse mee te werken aan bovenstaand initiatief?"

Hebben we dat? Zijn jullie ook maar in de verte geïnteresseerd in het doen en laten van de Utrechtse politiek? Moet ik mij de beschrijving 'burgerjournalist' laten welgevallen? Waarom zou er niets over betaling in dit mailtje staan? Wie geeft advies?

1 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Je hebt altijd van die irritante lui die denken: ha, die gast kan leuke stukkies schrijven, laat ik hem paaien zodat hij gratis leuke stukkies voor mij gaat schrijven in zijn vrije tijd, waar ik dan de blits mee kan maken en poen voor kan vangen.

Ja echt, die lui heb je!

J@n

20 januari 2006 om 10:30  

Een reactie posten

<< Home