03 februari 2006

Erofeest

Onze bezoekersaantallen blijven maar stijgen, mede dankzij de mensen die binnenkomen via Google. De top-10 van zoektermen van de afgelopen week suggereert dat niet iedereen daarvan zal blijven plakken. 'Kinderkutjes', 'Sex met honden', 'Dikke vrouwenbillen' en 'Geile Jongens' waren de meest gebruikte zoekwoorden. Zou je toch genoeg over kunnen vinden op Internet zonder per ongeluk bij ons langs te komen, lijkt mij.

Vandaag wil ik het, als eerbetoon aan al die teleurgestelde Googlaars, hebben over de sexfeesten in The Matrixx. Spreek uit: 'Meejtrèks', want hij ligt in Nijmegen. De Nijmeegse gemeenteraad, grotendeels bemand door Sjekkiesrokende Paupers, wil niet hebben dat er geneukt wordt op de Erotrixx feesten daar. Hun kinderen gaan er vast heen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit naar een sexfeest ben geweest. Het lijkt mij een treurige aangelegenheid met veel vieze veertigers en uitgewoonde wijven op de drugs. Daarnaast heb ik het op gewone feestjes al vaak moeilijk. Toch wat onwennig, al die vreemden, en dan komt er ook nog eens zo'n extra factor bij:

'Goh, wat doe jij zoal in het dagelijks leven?'
'Datatypiste? Goh, wat interessant.' (Geen wonder dat je naar dit soort feesten gaat met zo'n baan)
'Maarreh, nu ik je toch spreek...'

De Meejtrèx gaat security (met infrarood-brilletjes, naar ik aanneem) posten in de Darkroom, die erop moet toezien dat er niet gepenetreerd wordt morgenavond. Voor de Google-viespeuken: er zijn nog kaartjes!






Voor de inspiratie van deze column ben ik dank verschuldigd aan Thomas Blondeau, wiens debuutroman later dit jaar uitkomt. We zullen een exemplaar ervan verloten onder onze bezoekers, te zijner tijd.

2 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ach, die feesten worden al tijden gegeven en volgens mij gebeurt er niks. Niets meer dan normaal denk ik. Het is geen wasteland ofzo. Maar dan nog? Waarschijnlijk wordt er ook nauwelijks gecontroleerd.

Nee, neem dan de gay leatherparty's in Roosje. Daar mochten vrouwen niet eens werken omdat het zo ontzettend erg was.

4 februari 2006 om 15:20  
Anonymous Anoniem zei...

zie www.nijmegencentraal.nl

4 februari 2006 om 15:21  

Een reactie posten

<< Home