29 maart 2006

I CAN"T LIIIIIIIIIIIIIVVVVVEEE

Ik heb voor jullie dè gouden beleggingstip. Iedereen die een paar centen kan missen: investeren! Zet je geld nu weg, en over een paar jaar krijg je het gegarandeerd terug.
Bedrijven die gehoorapparaten maken worden over een paar jaar de grote cash-cow van de beurs.

Mij zul je niet horen zeggen dat het de schuld is van de iPod. Er zit een volumecontrole op die dingen, dus je hoeft ze niet hard te zetten. Het matige geluid van de oordopjes (hoe slechter het geluid, hoe harder mensen het willen horen) is gemakkelijk tegen te gaan met de aanschaf van een fatsoenlijke koptelefoon. Kost een fractie van wat je voor die iPod hebt betaald.

Het zit hem gewoon in de muziekluisteraars zelf. Ik gok dat het hun vorm van onbaatzuchtigheid is. Helemaal gratis mag ik in het openbaar vervoer meegenieten van Mariah Carey, 50 Cent en Marco Borsato. Woordelijk te verstaan, want dat iPod staat HARD! Voor zichzelf doen ze het niet, want het kan niet anders of het moet pijn doen aan de oren. Ze doen het voor mij, zodat ik niet geluidsloos in trein of bus hoef te zitten.
Het enige dat ik mij altijd afvraag is waarom de geluidsterroristen niet gewoon boxjes aan hun MP3-speler hangen. Ik ga geen luidsprekers voor ze kopen, in elk geval. Mijn geld zit in de gehoorapparatenindustrie.

3 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Koop gewoon zelf een iPod, kutpauper.

29 maart 2006 om 18:18  
Blogger Bart Braun zei...

Oh-keej. Vanavond zàt ik in de trein met drie hangjongeren die inderdaad boxjes bij hadden. Ik ga ZEKER geen luidsprekers kopen voor mijn reisgenoten.

29 maart 2006 om 22:52  
Anonymous Anoniem zei...

De tijd is rijp voor hippe witte designer-oordopjes.

30 maart 2006 om 14:30  

Een reactie posten

<< Home