26 maart 2006

Telefoon

Bellen in vliegtuigen is natuurlijk wel degelijk een bedreiging voor de on-board security:

"Ja, hallo met mij."
"Waar ik ben? Hahaha, raad eens!"
"Ik vlieg nu boven Parijs."
"PARIJS, JA."
"Nee, ik ben nu alweer weg, ik bel je vanuit een vliegtuig."

"Ja, ach, volgens mij kon het stiekem altijd al, hoor."
"Ja, natuurlijk: wanneer hoorde je de stewardessen nou zeggen:
'Dames en heren, we zijn nu klaar om te vertrekken. Zorgt u er alstublieft voor dat de veiligheidspal op uw vuurwapen zit, en doe uw gordel om'?"
"Inderdaad, als telefoons echt zo gevaarlijk waren dan mocht je ze überhaupt niet mee aan boord nemen."

"Kooi van Faraday? Wat is dat? Nee, daar weet ik niets van."
"We zitten nu boven Oostenrijk. Gaat snel hè!"

"Nee, Paul mag niet weten waar ik heen ga. Ik ga met mijn lover!"
"Ja, Jean, heet die. Met Wouter heb ik het vorige week uitgemaakt, hij wilde me nooit beffen."
"Nee, Wàlter zie ik nog wel eens. WOUTER."
"Ja."

"Sorry, ik leg je even neer, en klopt iemand op mijn schouder"

"Eén of andere eikel vraagt of ik op wil houden met bellen, omdat iedereen er last van heeft, volgens hem. Heb jij er last van?"
"Nou dan. Hoe gaat het trouwens met jouw lovers?"

3 Reacties:

Blogger Bart Braun zei...

Misschien was het helemaal zo gek niet dat je alleen via het boordtoestel kon bellen in een vliegtuig.

26 maart 2006 om 14:43  
Anonymous Anoniem zei...

2e klas in een vliegtuig vliegen is al zo kut, daar kunnen een paar telefonerende meiden echt nog wel bij.

27 maart 2006 om 12:38  
Anonymous Anoniem zei...

Nee

27 maart 2006 om 13:41  

Een reactie posten

<< Home