23 maart 2006

Overdenkingen

Dit weekend komen er weer gewoon echte columns van mijn hand, ik beloof het. Voorlopig zal ik het even moeten laten bij overpeinzingen.

- Smakkende mensen in de trein. Mag je ze slaan?
Serieus, toen ik zes was hadden mijn ouders die gewoonte er echt al met harde hand uitgewerkt. Ik ben te dik, ik kan niet autorijden, ik kan niet touwtjespringen en mijn vermogen om vrouwen te bevredigen laat zeer te wensen over, maar een boterham naar binnen werken zonder daarmee een heel treinstel misselijk te maken lukt me heus wel. Wat zeg je daar nou van?

- Je bent in Frankrijk en je auto is te zwaar.
Volgens de Franse politie, dan. Vandaag was ik naar een optreden van Johny Dowd, die twee en een half uur te laat was omdat de gendarmerie zijn tourbus te zwaar beladen vonden. Stel dat het jou overkomt, wat doe je dan? Boxen achterlaten? De groupies laten liften? 'Oh nee, wacht! Ik zeul wel altijd deze gitaar mee, maar waar heb ik hem eigenlijk voor nodig?'

- Big Brother is texting you.
Als je toevallig in het centrum van Nijmegen was toen Louis Sèvéke werd neergeknald, heb je deze week een sms-bombardement van de Geldersche gendermerie. Jawel, de wouten kunnen zien waar jij was op moment X, als je op dat moment je mobieltje bij je had. Het is dat ik soms vier uur op een dag bel, anders stapte ik nù over op prepaid.

1 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Zie ook Nijmegencentraal.nl

En Johnny Dowd heeft toch geen groupies behalve ik? Toch? Ik heb nog wel een schouderklopje van hem gehad ;)

24 maart 2006 om 15:40  

Een reactie posten

<< Home