01 maart 2006

Watsbeleid

Dit is de Don hier, alsof je dat niet wist
Het is tijd dat ik die suffe Weisglas diss,
Wie denkt die saaie, afgekloven loser dat ‘ie is
Dood aan die lauwe decorumfetisjist
Hij zegt dat hij me niet meer serieus nemen kan,
Maar met mijn nieuwe rapskillz ben ik juist de grootste man
Ik zet mijn matties bij de wouten vannacht voor zijn deur
Als zijn vrouw naar buiten komt ram ik een shotgun in haar scheur
Of ik de trekker overhaal dat zal hij dan wel zien
Als hij maar weet dat ik een hoop respect verdien

Lamme Frans moet z’n bek houden, de Haagse chagrijn
Als ik laat zien hoe blitz een Donner kan zijn
Mijn naam benne klein, maar ‘k doe geen water bij wijn
Want niemand neukt met de fokkin’ Piet Hein

Gekke Gerd diste de Don, maar de Don is nu hier
Met z’n krew: de Smeris en de Hoofdofficier
‘k Laat Gerdje L. arresteren, en puur voor m’n plezier
Laat ik hem voelen wie de baas is, ‘k ram een dildo in z’n kier
De PH te DH die zich de les laat lezen
Door een dopehead uit het zuiden? ’t Zou me wel wat moois wezen
Ik laat hem blowen, spuiten, slikken en als toetje wat Chinezen
En z’n hoofd gaat op een praalkar die ik door Maastricht laat sjezen
De rebellen in het zuiden zullen weten wie regeert
Als in de narcostaat die Limburg heet de orde wederkeert
Respect voor de Don die Gerdje Leers een lesje leert
Iedereen zal weten wat goed is en verkeerd

Pas maar op Gerdje L., want hier komt de pijn
Je hebt je bek maar te houden, daar beneden de Rijn
Mijn naam benne klein, maar ‘k doe geen water bij wijn
Want niemand neukt met de fokkin’ Piet Hein

(door Da'MoFo Iknik & Bad Bad Bart Braun)

1 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Bravo! :)

Kleine D.

1 maart 2006 om 16:05  

Een reactie posten

<< Home