16 juni 2007

Dood aan de kerstboom-look

Dames, u weet dat ik mij slechts bij hoge uitzondering met uw uiterlijk bemoei. En dan uitsluitend om u tegen zichzelf in bescherming te nemen. Dit weekend had ik weer zo'n zeldzaam moment dat ik op uw kleding en assecoires lette, en ik stelde een trend vast. Ongetwijfeld speelt hij al jaren, maar mannen letten nu eenmaal op andere dingen dan kleren.

Deze trend is een ramp, en het moet nù stoppen: the girl with the shite earring.

Wàt willen jullie er überhaupt mee? Waarom toch die kerstboom look? Ik heb meisjes gezien met vuurstenen bijlen aan hun harses, koekjestrommels, papegaaien, Arabisch smeedwerk tot net boven de schouders en natuurlijk die onuitroeibare Donna Summer hoepels.

Mannen willen niet dat je dat soort onzin draagt, want dat leidt alleen maar de aandacht af van je tieten en je kont. Je moèder wil niet dat je dit soort dingen draagt, want ze houdt van je. Je vriendinnen willen niet dat je ze draagt, want dan krijgen ze het gevoel dat zìj ook zo voor lul moeten lopen. Je vriendje wil het niet omdat hij bang is dat je met je oorbel vast komt te zitten in zijn gulp. Hou ermee op.

2 Reacties:

Blogger Henk Bovekerk zei...

Goed zo, Bart. Ik haat ze ook. hb

16 juni 2007 om 22:57  
Anonymous Anoniem zei...

Ja, Bart B. de stijlicoon heeft gesproken. Nu doen we het allemaal niet meer.

20 juni 2007 om 09:38  

Een reactie posten

<< Home