11 juni 2007

Goh...

De afgelopen week zijn er zeventien unieke bezoekers op deze website gekomen omdat ze 'Bart Braun vriendin' intikten bij Google.

Daar wordt een mens nieuwsgierig van. Zijn het mensen die willen weten of ik een vriendin heb? Mensen die denken dat ik een vriendin heb, maar even kwijt waren hoe ze ook alweer heet? Zoeken ze mij of mijn naamgenoot, die ergens in het Zuiden des lands studeert?

En zijn ze blijven hangen? Nadat ze hier uitkwamen, wat toch niet mijn beste column ooit is? Zo ja, kan er dan misschien een hint vanaf wat er in hun gedachten speelde toen ze dit invoerden bij Google?

Deze foto van mij zonder vriendin is overigens gemaakt door Udo van Dongen, die recent zijn site nog bloedmooier heeft gemaakt. Allemaal even rondkijken!

4 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

haha, lachen. Nou, ik was het niet. Ik typ altijd Bart Braun + Iknik lelijk, dat weet je.

LL

11 juni 2007 om 17:10  
Anonymous Anoniem zei...

Haha, ik was het echt maar 1 keertje en dat was zeker twee weken geleden! Ik had je al geGoogled, zat op de site en bedacht me ineens: fuuuuck... dat kunnen ze zien. Genant! Blozen! Ik mepte gelijk mn laptop dicht. Tja, wat kan ik zeggen... ik was nieuwsgierig na die geheimzinnige opmerking over je liefdesleven:)
VS

11 juni 2007 om 21:54  
Blogger annoesjka zei...

Ow geez, wat een mooie foto's. Ik ga even in een hoekje zitten huilen.
Overigens, ik google je nooit. Is dat een teken van desinteresse of juist dat ik je privacy respecteer? Of weet ik gewoon al alles van je?

12 juni 2007 om 10:14  
Anonymous Anoniem zei...

Lijkt me duidelijk dus. Geen columns meer, maar gewoon een lifelog. Hoef ik helemaal niet meer naar etentjes waar je denkt dat ik erbij was.

12 juni 2007 om 10:31  

Een reactie posten

<< Home