24 mei 2007

Schat, wat houd je toch goed je bek vandaag

Vandaag hebben we speciale aandacht voor onze vrouwelijke bezoeksters. Die zijn namelijk heel zielig: ze krijgen te weinig complimentjes.

Mannen vinden dat ze te weinig triootjes krijgen, maar daar zeiken ze verder ook niet over.

Get over it, dames: jullie nieuwe kapsel ìs gewoonweg niet zo opvallend als jullie denken. Waarschijnlijk staat het jullie slecht, en is vriendlief juist heel aardig en attent door er geen kutopmerking over te maken.

Ook nieuwe kleren vallen niet op: vrouwen hebben kàmers vol kleren en trekken vier, vijf keer per dag wat anders aan. Als het net zoveel van je lichaam bedekt als je andere kleren, zien we het echt niet.

Maar dat betekent allemaal niet dat je vriendje niet van je houdt. Verschil in interpretatie, man-vrouw, Mars-Venus, u kent het wel. Ter vergelijking: net zoals jullie je ergeren aan een gebrek aan complimentjes, ergeren jongens zich over gezeik dat ze te weinig complimentjes geven. Als je de hele tijd complimentjes wil, moet je vaker langs fluitende bouwvakkers lopen. Of je vriendje tracteren op een triootje, natuurlijk.

7 Reacties:

Blogger Henk Bovekerk zei...

Alle vrouwen zijn onzeker. Speel erop in en maak er gebruik van. hb.

24 mei 2007 om 20:08  
Blogger Unknown zei...

Je bent net je grote held, Maddox, maar nog lang niet helemaal.

Rukse.

25 mei 2007 om 14:37  
Blogger Bart Braun zei...

Heej, als ik één keer in de zes weken wat zou posten zou ik ook langer aan mijn teksten schaven. Maar als ik dat doe, gaan onze bezoekers - JIJ met name - zeiken dat er niets gepost wordt.

25 mei 2007 om 15:08  
Blogger Unknown zei...

Ik had het natuurlijk tegen die wannabe van een henk.

Een sneu aftreksel van een overgewaardeerde sneue loser.

25 mei 2007 om 15:13  
Anonymous Anoniem zei...

Mannen zeiken altijd over triootjes, maar degenen met ervaring daarin zeggen dat het vooral druk was en het beter bij een fantasietje had kunnen blijven... (Schijnbaar houd jij het nog steeds bij de fantasie ;P)

26 mei 2007 om 13:42  
Blogger Bart Braun zei...

Daar hebben we de andere blogzeikert voor: Iknik is van christen-burgerlijke huizen en vindt het praten over alles dat met het menselijk lichaam te maken heeft vies en afschrikwekkend. 'Ik heb een blaar op mijn voet' is al echt een ongewenste mededeling. En ik heb hem nodig om dit blog vol te schrijven.

U zult begrijpen dat ik derhalve de details over mijn seksleven voor me houdt.

26 mei 2007 om 15:13  
Anonymous Anoniem zei...

Mij hoor je niet klagen hoor. Zat complimentjes: "wat wiebel je daar met die kont." Of laatst: "Ja, op zich ben je best wel lekker". Of als ik met mijn mooie vriendin dans: "Ja, ik vind jullie wel sexy".

Dat wij dus geen triootjes willen ligt niet aan ons hoor.

Gelukkig krijg ik de echt leuke complimentjes van mijn vriend. Die heeft overigens wel eens een trio gedaan. Zou dat gecorreleerd zijn?

LL

29 mei 2007 om 10:30  

Een reactie posten

<< Home