01 juli 2007

Looserrrrr

Wat is dat toch, met de terroristen van tegenwoordig?

Mislukte aanslag dit, mislukte aanslag dat. Ik snap er niks van.
Als Ƭk fulltime bezig was met strijden voor de Goede Zaak, en het voorbereiden van een aanslag, dan zou ik ook alles op alles zetten om ervoor te zorgen dat ik hem ook overleefde. Hallo - je rijdt met een brandende auto op volle snelheid tegen een muur, en je overleeft? Had je je gordel omgedaan of zo?

Maar nee, falen is blijkbaar inherent aan terrorisme. De tijdbommenmaker die geen rekening houdt met zomertijd, de gast met de schoenbom die niet afgaat, de Japanse sekte die een vaccinatie-stam van miltvuurbacteriƫn kocht en zo onschuldige burgers resistent maakte in plaats van doodde, de bommenlegger die het busje gewoon met zijn eigen naam en paspoort huurde - de lijst lijkt wel eindeloos. Aanslagen lukken bijna nooit.

Ligt het nou aan mij? Is het plegen van een succesvolle aanslag echt zo moeilijk? In Irak blazen ze elke week een handvol Amerikanen de lucht in - waarom lukt dat nou niet in rijke landen? Wie kan hier wat zinnigs over zeggen?

1 Reacties:

Blogger Unknown zei...

Ik noem met een auto een terminal inrijden dan ook geen aanslag. 't Is een debiele actie, meer niet.

1 juli 2007 om 19:32  

Een reactie posten

<< Home