01 oktober 2007

De werkelijkheid

Een tijdje terug voorspelde ik dat verdacht foemelen met oordopjes helemaal de shit ging worden op Awakenings. En zie! Ons zijn de gelijkhebbenden.

Ik voorspel dat de komende paar feesten iedereen uit solidariteit geniepig zijn oordopjes uit sealbaggies gaat halen, puur om de paranoia van het steeds kloteriger securityvolk eens aan de kaak te stellen.

Zelf heb ik er namelijk helemaal geen moeite mee als er drugs worden verkocht op een feestje. Die losers zonder dealende vrienden moeten ook kunnen snuiven, zeg maar. Waar ik wèl moeite mee heb is de gemiddelde security-beer, die bezoekers lastig valt, ruzie uitlokt en met zijn vervelende testosteron-uitstraling de feestvreugde verpest. En daar zie ik er steeds meer van. Hoe pakken we dat aan? Oordopjes, zeg ik. Oordopjes.