17 juli 2007

Beste lezers,

Jullie hebben het waarschijnlijk al gemerkt: het is hier de laatste tijd erg stil. Dat gaat het nog wel even blijven, want Bart en ik hebben het allebei een beetje gehad met elke dag een column schrijven. We hebben de afgelopen tijd veel te vaak met tegenzin zitten tikken. Niet omdat we het niet leuk vinden dat we een vaste club lezers en reageerders hebben. Integendeel zelfs, dat is juist waarom bloggen een kick geeft. Maar we hebben bijna drie jaar lag meerdere keren per week iets geschreven en eerlijk gezegd is de pijp een beetje leeg.

Misschien krijgen we binnenkort weer de geest en starten we door, maar reken er niet op. Misschien gaan we ons richten op bioblogs en posten we al het andere dat we te melden hebben op GeenCommentaar. En misschien is het wel gewoon afgelopen met het geblog. Hoe dan ook nemen we nu even een paar weken vakantie.

8 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Goh jammer, van Iknik had ik het niet gemerkt. Ik vond je nog opvallend scherp!

Maar ja, verder wel terecht, zou er zelf niet aan moeten denken om zo regelmatig iets te moeten tikken.

LL

17 juli 2007 om 12:58  
Anonymous Anoniem zei...

Het is duidelijk dat het te goed gaat met jullie, zodat jullie niets meer hebben om op af te geven. ^_^
Ik vindt de blog in ieder geval wel erg leuk, dus het zou jammer zijn als het stopte.

Scaut

17 juli 2007 om 18:02  
Blogger annoesjka zei...

I hear ya! Zelf vind ik het ook teveel om elke dag wat te schrijven. Maar GeenCommentaar zal blij zijn met de exclusieve schrijfsels, denk ik.
Veel plezier!

17 juli 2007 om 19:52  
Blogger Unknown zei...

The end of an era...
Laten we hopen dat een aantal weken vakantie weer wat tabak in die pijpen van jullie weet te stoppen.

17 juli 2007 om 21:30  
Blogger Kevin zei...

net terug van ff weg, zie ik dit, ik zal proberen te blijven plaatsen, misschien dat het dan goed komt en wil je ook schrijven dan laat het weten bij bart of iknik

18 juli 2007 om 09:56  
Blogger rintelman zei...

DE WERELD KAN NIET ZONDER JULLIE WIJSHEID!!! Wie zal er nu de maatschappij voor ons onder een kritische loep bekijken??? Maar goed, misschien hebben jullie nu meer tijd voor betere dingen zoals bier drinken ipv kantlijncommentaar te geven. Verwacht nog wel een laatste column over de Stasi-praktijken van Jan Maorijnissen cs.

18 juli 2007 om 12:57  
Blogger annoesjka zei...

Oh. For the record: PRUIL

19 juli 2007 om 10:20  
Blogger Unknown zei...

hèhè,

ik begon al te denken dat al mijn werk voor niets was. Op naar het volgende blog.

6 augustus 2007 om 14:14  

Een reactie posten

<< Home