05 augustus 2005

Wat is een Turk met een Wibra-tas?

Vandaag kocht ik een Sweex USB-memorystick/mp3-speler bij Mediamarkt. Omdat er meestal één of ander duf welkomstnummertje op die dingen staat, plugde ik hem eerst even in m’n computer.

Maar in plaats van één duf welkomstnummertje stonden er 22 nummers op de stick. Allemaal Marokkaanse muziek, waaronder een paar best coole nummers, blijkbaar van of geselecteerd door karim1979. Ik heb geen idee hoe deze gratis podcast op de stick komt –en of het met toestemming van wie het dan ook is die dat had moeten geven is gebeurd- maar ik neem aan dat het betekent dat de nummers rechtenvrij zijn. Dus deel ik ze maar uit, voor het geval iemand er in geïnteresseerd is (het is een FTP-server, dus misschien werkt het niet, maar refresh doet soms wonderen).

Oh, en een Turk met een Wibra-tas is een zakenman, dat jullie het maar even weten.

5 Reacties:

Blogger Bart Braun zei...

En weet je leeftijdgenoot Karim al van zijn verspreidende roem?

5 augustus 2005 om 16:02  
Blogger Iknik zei...

Geen idee. Hoezo?

5 augustus 2005 om 16:33  
Blogger Bart Braun zei...

Vindt 'ie misschien leuk om te weten. Je hebt zijn gegevens...

5 augustus 2005 om 16:53  
Blogger Iknik zei...

Je hebt gelijk. Ik heb hem zojuist op de hoogte gebracht.

5 augustus 2005 om 17:43  
Anonymous Anoniem zei...

Turken met Marokkaanse muziek, wie zeurt er nu dat de multiculturele samenleving is mislukt!

8 augustus 2005 om 11:14  

Een reactie posten

<< Home