04 november 2005

Beroemd

Voor vandaag had ik eigenlijk een column gepland over dat beugeltjes best erotisch zijn, en dit met betrekking op die nazi-kindsterretjes*. In een aanval van goede smaak heb ik besloten er nog heel even over na te denken.

Daarom even een kort intermezzo: we worden steeds beroemder! In tegenstelling tot, nou ja, dat andere blog, streven wij geen wereldheerschappij na. Wereldroem, en goed betalende adverteerders, daartegen hebben wij geen bezwaar. Het gezaghebben U-blad had het over ons, en zal zich meteen op het hoofd moeten krabbelen dat ze mij indertijd een baan hebben geweigerd.

Ik zou namelijk nooit hebben opgeschreven dat Brandy een jongetje was zonder dat te checken.
Voor alle duidelijkheid: Brandy is een vrouw (30), weegschaal en, voor wie daar belangstelling in mocht hebben: nog single!


* Hmmmm. Papalief brandmerkt zijn vee met hakenkruizen. Zouden zìj nog single zijn?

3 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Wie? het vee of de nazi-kindersterretjes?

4 november 2005 om 18:31  
Blogger Bart Braun zei...

De beugelbekkies natuurlijk. Het is dat het verheerlijken van Rudolf Hess een zeker, hoe zouden Chaps het zeggen, lack of sophistication uitstraalt.
Maar de pedo in mij roert zich bij het zien van die foto's, ik zal het niet ontkennen. Of wilden jullie dat niet weten? ;-)

4 november 2005 om 19:35  
Anonymous Anoniem zei...

Ik kan je het boek "Turnen" aanraden. Gaat over drie jonge meisjes die (het is heus waar!) vertellen over turnen

LL

6 november 2005 om 14:38  

Een reactie posten

<< Home