15 maart 2006

Excuus

Het leven is bar, kut en onrechtvaardig. Vandaag twee uur vastgezeten in een trein vol stinkende mensen. De schoonmaakster hier heeft mijn exemplaar van Nijntje weggegooid, zodat ik mijn belofte over meer gezeik daarover niet waar kan maken. De lentezon komt op, zodat de lucht langzaam bezwangerd raakt met de walm van kortgerokte meisjes, en mijn wanhoop en eenzaamheid nieuwe hoogten bereiken.
Vandaag dus geen column van mij. Excuses. Iknik was trouwens sowieso aan de beurt.

2 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Het was zeker heel warm in die trein vandaag, want de wind doet waait veel te hard onder mijn lange winterrok, winterlaarzen en dikke panty. Het is nog geen rokjesdag!

Martin Bril schrijft niet in Next he?

15 maart 2006 om 13:19  
Anonymous Anoniem zei...

lenteweer? Goh, niks van gemerkt in mijn kamertje met lente-TL licht...

15 maart 2006 om 18:56  

Een reactie posten

<< Home