14 juli 2006

Onderzoekje

Als je zelf je naam mocht uitkiezen, omdat je van geslacht bent veranderd, zou je dan kiezen voor 'Shirley'? Vragen, vragen...

Maar goed, inmiddels is Shirley niet alleen bijna af, ze is ook bijna afgestudeerd. Omdat ze zelf een blog heeft, gaat ze afstuderen op bloggers.

Wat ze met de gegevens van haar enquête wil gaan zeggen is mij niet helemaal duidelijk, maar laten we haar een handje helpen. Degenen onder u die zelf een blog hebben: even op het linkje klikken en vijf minuten invulwerk.

Degenen onder u die nog geen blog hebben: wij zijn nog altijd op zoek naar columnisten, gastloggers, recensenten, webdesigners, cartoonisten, you name it. Gegarandeerd geen geld en ook nauwelijks bezoekers! Mail naar ikniks.blog@lycos.nl


6 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Over webdesigners gesproken... Is die van jullie nou al klaar met madame Holloway?

14 juli 2006 om 15:42  
Anonymous Anoniem zei...

nope, de webdesigner is helaas tot half september bezig met een vervelend onderzoek naar kleurige koraalvissen. Pas daarna heeft hij weer tijd voor leuke dingen.

15 juli 2006 om 00:11  
Anonymous Anoniem zei...

Nou, nou, nou. Wat een negatieve ondertoon zeg. Maar in ieder geval bedankt voor de publiciteit van mijn onderzoek. :) Om gelijk dan maar een aantal dingetjes recht te zetten:

De gegevens wil ik gebruiken om in kaart te brengen wat webmasters en bloggers van hun bezoekers weten en wat ze van hun eigen site goed en slecht vinden.

Ik houd dit onderzoek ook niet omdat ik zelf een blog heb, maar omdat ik het een interessante aanvulling vond op mijn stageproject.

Over mijn naam valt te discussiëren, echter ik blijf van mening dat ik het nog steeds een leuke naam vind en zeker geen spijt van mijn keuze heb.

En tot slot: Ik ben al jaren af, zoals ook te lezen valt op mijn website.

Nogmaals heel erg bedankt voor de publiciteit. En Iknik, Bart en Kevin succes met jullie blog!

Groeten Shirley

15 juli 2006 om 00:22  
Blogger Bart Braun zei...

Maarreh, als je hier toch bent, hoe kwam je aan mijn e-mail adres? Juist mijn G-mail laat ik niet overal op internet slingeren, dacht ik.

Wel even mailen als je onderzoek klaar is, dan linken we naar de uitslag.

Overigens, als je dit al negatief vond, mag ik dan aannemen dat je de jongens van Geenstijl en Volkomenkut maar niet hebt gemaild?

15 juli 2006 om 00:26  
Anonymous Anoniem zei...

@Bart: Je mailadres stond op je profielpagina:
http://www.blogger.com/profile/4874656 en dat stond weer rechtsboven op je blog.

Nee ik heb idd niet gemaild naar VKmag en Geenstijl ea grote blogs. Hoewel ik deze (zeker laatstgenoemde) erg goed vind, zijn zij te grootschalig voor mijn onderzoek.

Ik richt mij dan ook voornamelijk op hobbyisten en particulieren.

En ik zal zeker mailen als ik klaar ben!

15 juli 2006 om 01:30  
Blogger Bart Braun zei...

Kut! Vandaar dat ik daar al die spam krijg. Verkeerde e-mailadres ingevuld. Heb ik toch nog iets aan mijn medewerking gehad. ;)

15 juli 2006 om 11:02  

Een reactie posten

<< Home