16 juli 2006

Rust

Wat is Leon de Winter toch stil! Heibel in Palestina, bombardementen in Libanon, maar hij geeft al meer dan twee weken niet thuis. verbal jam neemt voor hem waar, maar waar zou Leon zelf toch uithangen?

Hij zou toch niet? Neeej, Leon de Winter zal toch niet, net als Abouh Jahjah, zich in het strijdgewoel hebben geworpen? Wat zou dat mooi zijn: de kutmarokkaantjes die flyers met 'Joodse bezetting is terrorisme' in mijn brievenbus gooiden, Ronny Naftaniël en andere beroepsjoden, iedere drietrapsmongool die meende dat het een goed idee zou zijn om de Israël-problematiek hier in Nederland na te gaan doen, allemaal in één bus naar Libanon en knokken maar.

Gretta Duisenberg, hand in hand met de anderhalve neo-nazi die Nederland nog rijk is, voorop in de strijd. Wannabe-jodin Carl Friedman die nonchalant de vlammenwerper hanteert. En in Nederland? Daar wordt het heerlijk rustig.

3 Reacties:

Blogger Unknown zei...

Nou Bart, ik mag toch hopen dat ik het wat genuanceerder doe dan Leon de Winter. ;-)

16 juli 2006 om 18:41  
Anonymous Anoniem zei...

LdW logt zich een gek deze dagen:

http://www.welt.de/z/plog/blog.php/the_free_west

17 juli 2006 om 05:08  
Blogger Bart Braun zei...

Ik dacht al, niets voor hem om zo stil te zijn. Je link werkt overigens niet, maar ik geloof je op je anonieme woord.

17 juli 2006 om 10:28  

Een reactie posten

<< Home