20 juli 2006

Topless

Maandenlang ben ik verliefd op haar geweest. En opeens zat ze daar, aan het strand van Maarsseveen, met niets meer aan dan een miniem bikinibroekje.

Aan haar linkerzijde lag haar vriendje, van wiens bestaan ik mij via-via op de hoogte had gesteld. Dat had mij indertijd een pijnlijk blauwtje bespaard, en inmiddels was ik wel over mijn liefdesverdriet heen.

Maar toch! Haar vrolijke ogen, haar prachtige gebit, haar sierlijk lange haren... Haar tepels, grote en een beetje verbrande cirkels op haar sierlijke borstjes. Zo hard had ik gehoopt dat ik die tepels voor mij alleen had mogen hebben, en hier deelde zij ze schaamteloos met andere strandgangers.

In mijn gedachten heb ik regelmatig haar tepels voorzichtig afgelikt; erop gesabbeld, terwijl zij zachtjes hoge kreetjes slaakte. Maar in mijn gedachten waren ze wel een stuk mooier.

6 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Weet je, dìt is nou echt zo'n post waar je best een plaatje bij had kunnen zetten.

20 juli 2006 om 13:15  
Blogger Bart Braun zei...

Nou, elke andere tepels dan deze zouden natuurlijk de plank helemaal misslaan. Als de bewuste dame zich in de post herkent, èn bereid is om een foto van haar borsten met anonieme reaguurders zoals u te delen, zal er zeker nog een plaatje bijkomen. Don't hold your breath.

20 juli 2006 om 19:51  
Anonymous Anoniem zei...

Oh maar dat is niet nodig, ik weet namelijk precies wie je bedoelt, ze woont bij mij om de hoek!


Maar goed, borsten zijn in je fantasie altijd mooier dan in het echt (of was het nou andersom?)...

20 juli 2006 om 21:35  
Anonymous Anoniem zei...

Ik moet ook maar eens naar Maarssenveen, want hier bij Katwijk en Wassenaar nog niks gevonden dat werkelijk interessant is. Maar inderdaad: we hebben altijd de verbeelding nog.
Bovendien moet ik ook denken aan een Fokke en Sukke van vorige zomer: komt lekker wijf op de heren af, en zij verzuchten: "Neuken? Met dit weer?!"

22 juli 2006 om 12:08  
Blogger Bart Braun zei...

Zow! Ik moet het vaker over tieten hebben, denk ik. Er komen hier bekende Nederlanders over de vloer!

Hoog tijd om eindelijk eens die recensie van uw roman hier te plempen...

22 juli 2006 om 15:18  
Anonymous Anoniem zei...

Bart die over seks schrijft? Wow, nog even en jij debuteert ook in de Nederlandse literatuur.

Toch vind ik topless dapper want ik denk zelf dat bepaalde andere lichaamsdelen meer zon hebben gezien.

25 juli 2006 om 09:18  

Een reactie posten

<< Home