16 augustus 2006

Alfabet


Een sneeuwpop gemaakt van tieten, een holbewoner die een dinosaurus doodslaat met zijn erectie, een uitleg hoe je het beste vrouwen bij de borsten kunt graaien tijdens popconcerten - en dat zijn alleen nog maar de plaatjes.

Maddox, eigenaar van de beste pagina in het heelal, heeft zijn eerste boek uit. Jarenlang heeft hij krom gelegen om helemaal gratis zijn website te draaien, en nou wil hij eindelijk eens geld verdienen aan de miljoenen bezoekers die om hem konden lachen.

Terecht, terecht. Support your local blogger, enzo. We zouden wel kunnen opmerken dat 204 pagina's Maddox wat veel van het goede is; normaal schrijft hij eens in de twee maanden een update. Zinnen als "Het kind begon te huilen, dus deed ik wat ik dan altijd doe: ik stopte het in de vuilnisbak" en "Als je vrouw eenmaal zindelijk is, kan je haar vrij in huis rond laten lopen. Hou wel je medicijnkastje op slot, want sommige vrouwen krijgen depressieaanvallen waarbij ze al je paracetamol opeten. Dat kan geen kwaad, maar paracetemol is duur" zullen niet iedereen evenveel plezier doen, maar dat zijn we van Maddox gewend.

Al met al is The Alphabet of Manliness minder leuk dan The best page in the universe. Maar jullie moeten het wel kopen: jarenlang hebben jullie gratis van Maddox kunnen genieten, nu is het tijd om wat terug te doen.

4 Reacties:

Blogger Bart Braun zei...

Dezelfde moraal moet natuurlijk ook opgaan als Iknik of ik een boek uitbreng: we proberen jullie alvast te laten wennen aan het idee :)

16 augustus 2006 om 15:09  
Anonymous Anoniem zei...

Daarom is internet toch zo goed, dat je niet hoeft te betalen voor je informatie. Als mijn favoriete logger geld gaat vragen voor zijn log, heeft ie jammer genoeg een lezer minder.

16 augustus 2006 om 16:18  
Anonymous Anoniem zei...

Wow, ik heb in m'n jonge jaren ook eens een kleuter in een vuilcontainer gegooid. Ben ik blijkbaar toch een vent.

16 augustus 2006 om 16:22  
Blogger Bart Braun zei...

@ Buke: Bol.com heeft de Britse editie; in de boekwinkels heb ik hem nog niet gezien.

16 augustus 2006 om 16:28  

Een reactie posten

<< Home