13 augustus 2006

Bauhaus is dead

Zo graag had ik ze willen zien, de goden van Bauhaus. Na jaren weer bij elkaar voor een grote tournee, zodat jongetjes zoals ik ze ook eens konden zien. Tijdens hun hoogtijdagen was ik nog te klein om naar concerten te gaan.

In the Guardian had zanger Peter Murphy al duidelijk gemaakt waarom ik zou moeten komen: 'Niet U2 was dè band van de jaren '80, maar wij.'
Een band met zoveel ervaring, zo'n repertoire, zo'n geschiedenis, dat moest wel goed worden. Als ik me niet in de dag had vergist, had ik ze nog kunnen zien ook.

Het bleek achteraf wat tegen te vallen. Guns 'n Roses kwam niet eens opdraven voor hun reünie-concert eerder dit jaar. Volgende week treedt het herenigde Urban Dance Squad op op Lowlands. Ik houd mijn hart vast.

2 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Een metarecensie? Het moet niet gekker worden hier op die site.

14 augustus 2006 om 09:47  
Anonymous Anoniem zei...

Guns 'n Roses heb ik dan toch wel echt kunnen horen in het Goffertpark.

14 augustus 2006 om 09:48  

Een reactie posten

<< Home