23 mei 2007

Bioblog: anus?

En omdat het vandaag eindexamentijd is, een extra bioblogje. Gisteren hadden de VMBO'ers hun eindexamen biologie. Met daarin een interessante vraag - al zal hij voor pubers niet heel moeilijk zijn geweest: welk gaatje is de anus?

Voor ons is nu de vraag: Hoe moeilijk kan het plaatje geweest zijn?

Update: na een overdosis klachten heb ik het originele plaatje maar verwijderd. Wie echt brandt van nieuwsgierigheid kan kijken op www.goatse.fr, maar geloof me, NSFW dekt de lading nog maar amper.

9 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Gadverdamme, dat kan echt niet Bart.

23 mei 2007 om 15:17  
Anonymous Anoniem zei...

Het is inderdaad een schande, zulke vragen op eindexamens die de overheid verstrekt.

23 mei 2007 om 15:57  
Blogger annoesjka zei...

En ik dacht dat tubgirl het ergste plaatje was dat op het internet zat...

Overigens dacht ik dat de eindexamenvraag ging over medicijngebruik: om welk lichaamsgat het ging als iets rectaal ingebracht moest worden.

23 mei 2007 om 17:09  
Blogger Bart Braun zei...

Nou, opvallend genoeg vind je tubgirl zo via Google, terwijl je voor meneer Goatse hier nog best je best moet doen. Maar dit is op zich het beroemste shockplaatje van de internets - was het voor jou en Wout echt de eerste keer?

Je hebt zeker geen foto genomen voor de Myfirstgoatse Flickrset?

23 mei 2007 om 17:27  
Blogger annoesjka zei...

Ja Bart, het was mijn eerste keer. Ik surf blijkbaar toch niet zo uitbundig als jij. >;->

24 mei 2007 om 07:37  
Blogger Roxane zei...

Er zijn hier toch een hoop mensen hun onschuld kwijtgeraakt zeg, voor mij was dit ook nieuw, en iets wat ik liever niet had hoeven zien... Hoe wis ik dit weer van mijn netvlies?

24 mei 2007 om 10:31  
Anonymous Anoniem zei...

bart, zwiep dan ook direct lemonparty erbij: hebben we dat óók weer gehad...

24 mei 2007 om 12:26  
Blogger Bart Braun zei...

Zodra er een goede reden is; wie weet?

24 mei 2007 om 13:07  
Blogger rintelman zei...

Bart gore hond dit is echt zelfs voor rintelman(!!!!) te ranzig.....

27 mei 2007 om 12:08  

Een reactie posten

<< Home