26 februari 2005

Bloggies

De jaarlijkse bloggie-awards zijn weer uitgereikt, en guess what? www.geenstijl.nl heeft net als verleden jaar alle belangrijke prijzen gewonnen. We kunnen hier wat mekkeren over Amsterdamse inteelt, schreeuwerigheid en meer zulks, maar GS is met afstand het beste blog van Nederland. Het is wel te hopen dat de competitie volgend jaar wat spannender is.
Wij waren natuurlijk heel dankbaar voor onze nominatie voor beste politieke blog, maar weten zelf ook wel dat we die naam (nog) niet waarmaken. Grote felicitaties dus voor de terechte winnaars.
Om nog enigszins de schijn op te houden dat ook wij meetellen in de blogwereld komt er morgen, echt waar, wel weer een politieke column op deze site. We gaan harder heerschen de komende maanden!

2 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Heb net even gekeken, en er zit welgeteld maar een weblog bij die ik weleens lees. En dan doel ik nog niet eens op geenstijl.nl

En waarom lees ik die van vandenb? Het is af en toe wel eens lachen om te zien hoe hij zich aangevallen voelt.

Dat is dan toch de essentie van deze wedstrijd: lachen...

27 februari 2005 om 18:02  
Anonymous Anoniem zei...

Dit vind ik dan ook wel weer lachen. Maar wat ik humor vindt -en dat wisten we al lang- wordt al helegaar nooit niet genomineerd...

http://www.hiram.nl/ipsedixit/artikel/676/kosjer-of-treif-de-bloggies

28 februari 2005 om 16:18  

Een reactie posten

<< Home