07 juni 2005

Schimmelkut

G-strings, zo bereikte ons vorige week het bericht, zijn slecht voor de gezondheid. Dat touwtje dat schaaft en dat schuurt en daar gaat de huid van open en dat maakt de boel daar beneden dan weer kwetsbaarder voor bacteriën en schimmels. Een Duitse vrouwenarts riep dan ook op om die dingen maar te verbieden. Hilariteit alom, en menig blad greep de gelegenheid aan om een plaatje van vrouwenbillen met een reetveter d’r tussen te plaatsen.

Knellende pumps, corsetten die kortademigheid veroorzaken, kanker lekkende siliconenzakjes voor in je tiet, blind makende oogdruppels voor wijdere pupillen, gekke loopjes waar je rugklachten van krijgt – de Westerse geschiedenis staat bol van de verschrikkingen die vrouwen zichzelf aandoen om mooi te zijn. Je zou een verbod op vrouwenbesnijdenis bijna als gezeur gaan zien.

Vrouwen, ik heb het al eerder gezegd, doen dat niet voor mannen. Mannen vinden strings best geil, maar als ze morgen van het straatbeeld verdwijnen zal niet één man vervolgens zijn sexleven aan de wilgen hangen. Hetzelfde geldt voor enge dieetpillen en het rijtje dat ik hierboven afliep. Vrouwen doen het voor zichzelf, of voor elkaar, vanuit een soort verschrikkelijke competitie. Een mannelijk wedstrijdje verplassen lijkt er een verstandige bezigheid bij. De gemiddelde vrouw besteedt elk jaar 100 uur aan haar nagels, schijnt. Heb je ooit een man horen zeggen ‘Goh, die meid daar, die heeft echt zulke lekkere nagels’?

Wij mannen beleven uiteraard veel plezier aan deze competitie. Ik kijk ook liever naar een mooi paar billen dan dat er een grote HEMA-tent omheen zit. Ronde borsten zijn mooier dan een strijkplank. Maar als ik me indenk hoever vrouwen gaan voor hun schoonheidsideaal, en me voor probeer te stellen dat ik dat ook zou moeten…
Ik neem me hierbij plechtig voor mijn toekomstige vriendinnen geen strings meer kado te doen.

6 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Je hebt strings en strings denk ik dan.

Ik zal ze niet aan de wilgen hangen om een duitse jaloerse schimmelkut.

Want iedereen weet dat we het eigenlijk alleen voor elkaar doen. ;)

LL

9 juni 2005 om 09:35  
Anonymous Anoniem zei...

Je keert het probleem om. Inlegkruisjes en seks zijn ook niet verboden. Daar krijg je ook schimmels van.

Daarnaast zou het een stuk prettiger zijn als mannen zeg maar gemiddeld ook iets meer aan hun nagels zouden doen. Volgens mij krijg je daar ook schimmels van...

*zie ineens alle mannen naar hun rouwrandjes kijken, hihi*

9 juni 2005 om 13:47  
Blogger justathought zei...

en what about die schimmelnagel denk ik dan. Je nagel is niet egaal wit maar heeft een ietwat gelige tint. Ook iets hij iets harder wat het knippen ten goede komt. Lekker klussen op de zondagmorgen.

Word ik ziek van die nagel, krijg ik er herpes van of valt hij er af na een periode van 7 maanden wat gelig te zijn geweest? Nee.. hier een nieuw ideaal om geld, gemekker en ander leed te besparen: De nagels zijn hip wanneer geel!

13 juni 2005 om 13:25  
Anonymous Anoniem zei...

Nee, schimmelnagels zijn niet schadelijk. Ze zijn alleen lelijk. Artsen worden gek van al die mensen die naar de huisarts gaan voor die dingen.

Als die zwart wordt, ga dan maar wel eens...

16 juni 2005 om 14:24  
Anonymous Anoniem zei...

...

6 januari 2010 om 22:44  
Anonymous Anoniem zei...

jea wath ever

6 januari 2010 om 22:44  

Een reactie posten

<< Home