14 januari 2006

Aaaargh!

"Jullie schrijven wel erg vaak over D66", merkte één van onze bezoekers (tevens kanshebbende voor het felbegeerde Elsbeth Etty-boekje!) op toen Iknik zijn ergernis niet langer kon ophouden. Het moet gezegd: we hebben de pik op die partij. Er is zelfs een tijdlang overwogen om het domein D66zuigtballen.nl aan te schaffen en daar verder te bloggen - we hebben ervan afgezien omdat hopelijk over twee jaar niemand meer weet wat D66 ook alweer was.

Zoals Iknik al voorspelde: ze werken daar zelf hard aan mee! Ze vragen er gewoon zo hard om!

Voor wie zich er ene flikker voor interesseert: persoonlijk ben ik - in tegenstelling tot de partij waar ik tot mijn grote spijt ooit op stemde - vóór de missie in Afghanistan. Niet omdat die ene partij toevallig tegen is, moet ik erbij zeggen. Want ik ga wèl steeds meer op die manier denken.

Maarreh, stel nou, dat het onmogelijke gebeurt, en het kabinet valt over Afghanistan? Op wie moet ik dan gaan stemmen? Niet op D66 natuurlijk, maar verder? GroenLinks is te links, VVD te rechts, PvdA te Wouter Bos en het CDA is de vijand van alles waar politiek om zou moeten draaien. De ChristenhondenUnie is sympathiek, maar wel in een vechtsport-achtige zin des woords: eerst even respect tonen voor je tegenstander, maar dan ook vòl erin. Zolang hij niets aan zijn haar doet krijgt Geert Wilders mijn stem nog niet als hij zijn lijst omdoopt tot Bart Braun Fanclub Partij.

En de Sjekkiesrokende Paupers? Alleen al om Iknik te pesten krijgen die mijn stem niet.
Stemadvies gevraagd!

3 Reacties:

Blogger Ruben van Hooidonk zei...

Zodra ik terug ben in der Heimat, beginnen we een eigen partij? Wat zou je vinden van Nederland Verdiend Beter, HKOA (Het kan ook anders), Nederlandse Studenten Bond (kan misschien wat tegenwerking onder de ouderen opleveren) of zoiets? Ik denk dat Wouton een goed leider zou zijn, een verlicht despoot. Geef nou toe je wilt toch niet dat de meerderheid het voor het zeggen krijgt (IKEA op zaterdag middag gezien)?

14 januari 2006 om 05:13  
Anonymous Anoniem zei...

Waar blijft mijn Elsbeth Etty boekje!

14 januari 2006 om 14:37  
Anonymous Anoniem zei...

Ik ben alleen voor D'66 omdat het kabinet moet vallen vanwege eerder genoemde weddenschap. En tja, hoewel niet rokend en behept met een goddelijk lichaam zal ik nog steeds de sjekkiesrokende partij stemmen. Of toch maar VVD, want daar krijg ik de leeftijd voor. Helaas zitten daar zo veel van die rechtse ballen in.

Maar goed, het maakt uiteindelijk allemaal zo weinig uit... Op dit moment in mijn leven maak ik me meer druk om de gemeenteraadsverkiezingen, ook al weet ik dat die de belangrijke beslissingen over vier jaar heen tillen

14 januari 2006 om 15:43  

Een reactie posten

<< Home