09 november 2006

Verkiezingen

Er valt van alles te kiezen dit jaar. Er is inhoud, en zijn pakkende one-liners, er zijn uiteenlopende kandidaten die allemaal hun eigen inbreng hebben. De verkiezingen beloven spannend te worden!

Ik heb het dan natuurlijk over die verkiezingen die er wèl toe doen: die van de top 2000. Omdat het hier gaat om ouwe-bokkenclub van radio 2, is één van de grootste voordelen van deze verkiezingen dat de meeste genomineerden hartstikke dood zijn, en dus geen campagne meer kunnen voeren. Zonder expliciet namen te noemen zou ik deze aanpak zeker willen suggereren bij de huidige politieke partijen.

Voor 22 november onthouden wij ons van een stemadvies. Dat Ikniks hart bij de Sjekkiesrokende Paupers ligt mag bekend worden verondersteld, en mijn stem is nog steeds te koop (bieden kan in de comments van deze draad). Voor de belangrijke verkiezing hebben we wel een tip voor u: er kan er immers maar één de beste zijn.

4 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Bah, bah, bah, bah, moet dat nou. Ik heb veel ranzigs gezien en gehoord en gelezen van jou Bart, maar dit slaat alles.

9 november 2006 om 15:35  
Blogger Iknik zei...

Je stem te koop aanbieden is trouwens een misdrijf. Je kunt er tot zes maanden celstraf voor krijgen.

10 november 2006 om 16:58  
Blogger Bart Braun zei...

Zes maanden nog wel. Voor aanranding krijg je 120 uur schoffelen, een bevriende stalker kwam er met 40 uur dienstverlening van af. Een voetbalsupporter die iemand blijvend verminkte met een vuurpijl kreeg zes maanden gevangenisstraf - waarvan drie voorwaardelijk. Maar oh wee als je iets waar je zelf niets aan hebt te koop aanbiedt op Marktplaats...

11 november 2006 om 15:14  
Anonymous Anoniem zei...

Ik heb trouwens niks meer aan die 6 gram coke die ik laatst kreeg. Kopen?

13 november 2006 om 15:01  

Een reactie posten

<< Home