31 oktober 2006

Top Vijf


Onthulling: de afgelopen maanden heb ik stiekem de zoektermen geturfd waarmee jullie op deze site terechtkomen. Ik moet zeggen, ik had geen idee dat wij zo’n smerig stuk internet waren.

5. 'Kutwijven'
En dan kwamen jullie hier of hier. Hopelijk was dat waar je naar op zoek was.

4. 'Vuile slet'. Leidde je naar de bespiegelingen van Christiaan Weijts over de kleding van serveersters.

3. Iknik. Tsja, dan kom je wel op deze site, ja. Niemand zoekt ooit op mij...

2. Kinderkutjes. Ah, vroeger in de goeie ouwe tijd kregen we de helft van onze tien dagelijkse bezoekers omdat dit woord wel eens op onze site voorkomt. De kinderkutliefhebbers blijven komen, maar procentueel gezien zijn het er wat minder.

1. Afternoon Delight. Okee. Ik noemde het zijdelings in een column als meest verschrikkelijke popnummer ooit. Wat is jullie excuus?

We werken hier zo hard aan stukjes over D66, walvissen, politiek, D66, actualiteit, religie en D66, maar daar komen jullie helemaal niet voor. Blijkbaar doen we iets verkeerd. Verzoeknummers, iemand?

4 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Geil plaatje.

31 oktober 2006 om 14:23  
Anonymous Anoniem zei...

Ocharm nou...

De volgende keer als ik vanaf iemand anders z'n computer naar jullie blogsite zoek zal ik zoeken op Bart Braun, beloofd!

En ja, verzoekjes van mij zijn helaas niet zo spannend. Ik lees jullie columns elke dag met groot plezier en het gaat mij inderdaad precies om al die politieke, actuele, walvis-gerelatieerde onderwerpen. Oh wat ben ik saai.

Kijk, je zou iets kunnen schrijven over birdwatching, maar ik vrees dat je het dan maar beter over de bronzed beach-chick kan hebben anders raken jullie trouwe lezers kwijt.

Inderdaad... zoekprogramma's... hmmm... Dus als ik in deze reactie nog even aankaart dat ik niets liever doe dan met mijn verrekijker staren naar boobies, tits en shags dan krijgen jullie er weer een paar hits bij.

Hoe dan ook, blijf schrijven! De helft van mijn leesplezier zit 'm in het feit dat ik nooit kan voorspellen waar jullie het nu weer over gaan hebben, dus mijn verzoek is om niet teveel naar verzoekjes te luisteren. But that's just boring old me.

1 november 2006 om 05:44  
Anonymous Anoniem zei...

Ik wil graag stukjes over echte vieze woorden, zoals handel, zeemleren broek, loft en bakkersweelde

1 november 2006 om 09:59  
Anonymous Anoniem zei...

Een stukje over al die policiti die het milieu opeens zo belangrijk vinden?

1 november 2006 om 21:58  

Een reactie posten

<< Home