05 januari 2007

Bloggies: stemverklaring

Vreemd genoeg hebben we verleden jaar slechts één nominatie in de wacht gesleept, maar het kan haast niet anders of dat gaat dit jaar veranderen. We gaan die Bloggies winnen.

Uiteraard gunnen we iedereen zijn eigen keuzes, maar voor wie twijfelt hebben wij alvast een stemverklaring, tevens stemadvies

Beste weblog: Wij
Best Geschreven Weblog: Wij, natuurlijk
Best Vormgegeven Weblog: Wij niet, helaas. Retecool
Beste Politieke Weblog: Wie anders dan wij?
Beste Themaweblog: www.wiskundemeisjes.nl
Beste Corporate Weblog: Blanco: wie gaat er nou vrijwillig bedrijfspropaganda lezen?

Beste Persoonlijke Weblog: Bieslog, maar iedereen die niet op Merel Roze stemt is mijn vriend.
Beste Collectieve Weblog: voor drie of meer Bloggers. Rintelman telt nog niet echt mee met zijn ene column, dus wij vallen af. Uiteindelijk Sargasso gekozen.

3 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik ga dit jaar echt niet meer stemmen. De weblog is zo 2006, zelfs als ik er eentje zou hebben, zou ik die niet meer lezen... Daarnaast bestaatde leukste persoonlijke van mevrouw Smits niet meer. Blijft de leukste www.hetmeisjedatopdinsdaghetbierschenkt.nl, maar zij gaat het nog wel op een andere manier maken ;)

Ellen

6 januari 2007 om 15:43  
Anonymous Anoniem zei...

Ik wil die aanmoedigingsprijs. Als je een nieuwe blog begint heb je aanmoediging nodig, ook al was ik ontzettend actief op Yahoo....

Oh, en ik wil best op jullie stemmen hoor. Wat krijg ik er voor? :-)

7 januari 2007 om 12:01  
Anonymous Anoniem zei...

Ehm, aanmoedigingsprijs? Die is er niet.

Daarnaast mag je maar in twee categoriën uitkomen, dus jezelf overal op inschrijven is neit zo verstandig :-)

8 januari 2007 om 12:09  

Een reactie posten

<< Home