01 januari 2007

De weg van de moslim

Het was weer een heuglijke oud en nieuw. Als je het zo voor je ziet heb je veel meer maaginhoud dan je zou denken. Vandaag houden we het bij een linkdumpje.

Tijdens de verhitte discussies die wij als rechtgeaard pseudo-intellectuelen hielden, kwam op een gegeven moment het boek 'De weg van de moslim' ter sprake.

In het kader van visuele ondersteuning van het debat voerde ik die term in bij Youtube.

En toen kreeg ik dit. Wij wensen u een liefdevol 2007.

4 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ja, lekker meedoen aan moslimpje mobben en nog een lekkere stoot onder de gordel van homos geven bovendien.

Haat zaaien middels propaganda, daar waren ze in de jaren rond en na 1939 ook heel bedreven in.

2 januari 2007 om 11:15  
Blogger Iknik zei...

Nee, lekker iedereen die niet de politie correcte moslimknuffelaar uithangt uitmaken voor islamofobe nazistische potenrammer, daar kweek je verdraagzaamheid mee.

Het is gewoon een lollig filmpje. Een stuk lolliger als je dronken bent trouwens, dat wel, maar het blijft een gag. Jeweetwel, om te lachen.

2 januari 2007 om 13:28  
Anonymous Anoniem zei...

Vraagje: is die maaginhoud toevallig in mijn wasbak bewonderd? Of kwamen die stukjes die ik daar vond ergens anders vandaan?

RW

3 januari 2007 om 14:00  
Blogger Bart Braun zei...

@ RW: Dat was ik niet.
@ Jacques: ik zie met de beste wil van de wereld niet in hoe je dit als anti-islamitisch of homofoob kan zien. De islam is in Nederland herhaaldelijk in het nieuws gekomen vanwege homo-vijandige opvattingen (De Weg van de Moslim, bijvoorbeeld, raadt aan om homo's met hun hoofd naar beneden van hoge gebouwen te gooien). Het contrast met dit filmpje was voor de homo's in ons gezelschap die avond in elk geval zeer vermakelijk.

3 januari 2007 om 15:47  

Een reactie posten

<< Home