18 januari 2007

Het waait

Nu het hier moeilijk is elkaar te verstaan vanwege de storm buiten, kan het maar over één onderwerp gaan. Er staat vandaag een fikse bries.

Hier in Leiden valt het allemaal nog best mee met de schade: er zijn wat bomen ontworteld en de man die zijn boot onder een afvalcontainer had aangemeerd heeft daar nu grove spijt van.

Iknik studeert weliswaar nog een paar weken op de Uithof, maar werkte vandaag thuis en leeft dus nog gewoon. Ik had zijn necrologie al af, maar die komt een andere keer nog wel van pas.

Kortom, kutweer met een grote K. Wat voor twist geef je daar nou aan als columnist? Een variant op onze dodentoto, zodat iedereen in kan zetten op het aantal stormdoden dat morgen in de media gemeld wordt? Met behulp van voorbeelden uitleggen dat we gewoon de tering naar de nering moeten zetten? Ik laat het maar bij een oproep:

Kom veilig thuis vannacht. We kunnen u niet missen.

4 Reacties:

Blogger Iknik zei...

Toch fijn dat BBC News ook aandacht aan het noodweer besteedt...

18 januari 2007 om 16:57  
Blogger Iknik zei...

Damn, nu is de link niet leuk meer. Vanmiddag ging het er nog over dat Duitsland, Frankrijk en Engeland die door een storm getroffen waren. Geen woord over Nederland.

18 januari 2007 om 18:44  
Anonymous Anoniem zei...

iknik said...

Fuck, ik ben weggewaaid. Zien jullie me vliegen?

19 januari 2007 om 00:46  
Anonymous Anoniem zei...

Wij mochten donderdag om 15:00 al weg op het werk. Een nieuwe vorm van ijsvrij? Warme chocolademelk en kaarsjes (want de stroom was uitgevallen). Ik vond het ouderwets gezellig.

21 januari 2007 om 20:44  

Een reactie posten

<< Home