08 februari 2006

Bloggies (II)

We hebben niet voor niets geld uitgegeven aan het boekje van Elsbeth Etty: Iknik.blogspot.com heeft een nominatie voor een Bloggie in de wacht gesleept!
Onze site is genomineerd in de categorie 'beste politieke blog', waarin wij de nodige concurrentie te vrezen hebben: Geenstijl, Sargasso, en de baas van de Sjekkiesrokende Paupers dingen ook mee.

Uiteraard zou ik even willen kankeren dat het een grote schande is dat we niet genomineerd zijn voor 'best geschreven weblog' of 'beste post', maar dat is eigenlijk vooral jullie schuld: te weinig genomineerd. Jullie kunnen het goedmaken door snel op ons te stemmen!

(inloggen op de Bloggies-site lukt mij niet, vreemd genoeg. Ben ik de enige?)

9 Reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Ik zag het! Maar hallo, ik heb jullie in minstens drie categorieen genomineerd. De rest van mijn nominaties zitten er niet tussen, behalve Martenhoepla dan. Maar ik ben ook al heel lang verliefd op hem.

8 februari 2006 om 16:01  
Anonymous Anoniem zei...

Wordt er niet door henzelf nu verder gekozen of worden ze nu wel democraties..

8 februari 2006 om 16:04  
Anonymous Anoniem zei...

In de pool des doods met Geenstijl.nl?

Ik ga niet eens de moeite doen om voor jullie te stemmen.

8 februari 2006 om 20:16  
Blogger Bart Braun zei...

Altijd leuk om te horen dat je ons niks vindt. Geen Elsbeth Etty voor jou!

8 februari 2006 om 23:52  
Anonymous Anoniem zei...

Trouwens, ik vind overigens dat jullie ook niet voor de beste post mogen winnen. De kracht zit hem in de continuiteit en bla. Dat mag bijvoorbeeld niet gezegd worden voor Charlotte die vorig jaar nog won voor lijjjflog.

(tja, het doet me veel hoor die kutverkiezing. Maar zet hem op!)

9 februari 2006 om 09:17  
Blogger Bart Braun zei...

Ah, dankjewel voor de support. We zijn niet eens genomineerd voor beste post, hoewel ik in alle bescheidenheid vind dat we sommigen van de genomineerden wel degelijk kansloos achter ons laten.

En de prijs voor 'mooiste post' gaat natuurlijk wel degelijk om de mooiste post, en niet om continuiteit. Als je eenmaal per jaar iets geniaals schrijft, moet je kunnen winnen.

9 februari 2006 om 13:25  
Anonymous Anoniem zei...

Tja, maar daar heb ik jullie niet voor genomineerd. Want ik vind dat jullie sterker zijn in drie andere categorieen. (nogmaals daarin heb ik jullie dus wel genomineerd; je begrijpt me verkeerd).

Ik heb overigens niemand genomineerd voor beste post.

Maar omdat je jezelf wel voor best post hebt genomineerd, welke vind je dan zo goed?

Ellen

9 februari 2006 om 14:13  
Anonymous Anoniem zei...

Drie categorieen was ook het maximum, meen ik me te herinneren, voordat je dat weer de grond intrapt :P

Maar anders had ik natuurlijk weer Martenhoepla genomineerd ;)

9 februari 2006 om 14:17  
Blogger Bart Braun zei...

@ Ellen. In onze tomeloze onbescheidenheid hebben iknik en ik elk drie columns van onszelf genomineerd. Van Brandy en Kevin weet ik het niet, maar verwacht ik dat ze hetzelfde hebben gedaan.

Uit eigen werk:
- De rechter van Mohammed B. gaat op bezoek bij een bekend staatshoofd:
http://iknik.blogspot.com/2005/07/op-bezoek.html

- Draaiorgels ingezet tegen Rotterdamse Hangjeugd
http://iknik.blogspot.com/2005/12/hondsdol-in-de-woonmall.html

- Vaders bij de geboorte?
http://iknik.blogspot.com/2005/11/stralend-baren.html

10 februari 2006 om 00:33  

Een reactie posten

<< Home